چطور دختر درونگرا راجع به پسر مورد علاقه ش اطلاعات به دست بیاره؟

چطور دختر درونگرا راجع به پسر مورد علاقه ش اطلاعات به دست بیاره؟

سلام دوستان

من مدتیه که در دانشگاه به پسری علاقه مند شدم. چطور باید بهش نزدیک بشم طوری که نفهمه من عاشقشم؟ چطور باید راجب بهش اطلاعات جمع کنم؟ اینو هم در نظر بگیرین که من درونگرا، خجالتی و کم حرف هستم

فرد قابل اعتمادی هم نمی شناسم که بخوام راجب اون از کسی سوال بپرسم

تا الان فقط از دور نگاهش کردم و دیروز برای اولین بار یه سوال درسی ازش پرسیدم

به نظر نمیاد در حال حاضر بهم علاقه داشته باشه

به نظرتون توی تلگرامش بهش پیام بدم یا توی واقعیت باهاش صحبت کنم؟

خیلی سردرگمم. من باید چکار کنم؟

نمی خوام بدون امتحان کردن هیچ کاری بیخیالش بشم، یعنی نمی تونم این کار رو بکنم. چون واقعا عاشقش شدم

لطفا راهنمایی ام کنید. من هیچ تجربه ای توی این زمینه ندارم و هیچ کسی هم نیست که بتونم ازش کمک بگیرم


دیدگاه‌ها (۱)

البته عشق قبل از محرمیت رو تایید نمیکنم و حتی شاید اشتباه باشه.
در حال حاظر ایشون میدونه شما وجود دارید ، پس ایشون به عنوان یک پسر، اگر قدم جلو گذاشت که گذاشت، اگر نگذاشت که هیچ.

اگر خواستین اطلاعات بیشتری به دست بیارین، یه مقدار کنکاش توی صفحات مجازی ایشون، دایره دوستان و دنبال کننده ها و نمرات دانشگاه و این که چه درسی رو علاقه دارن و چقدر حاظر و غایب هستن و به طور کلی اطلاعات پراکنده شاید بتونه یه دید کلی بهتون بده.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی