بیخیال ازدواج

بیخیال ازدواج

۳۰ سالگی رو رد کردم ولی مجرد.وقتی به پدر و مادر پیرم فکر میکنم نمیتونم تنهاشون بذارم.از یه طرف هم خوشم نمیاد عروس به خونه بیارم که صبح تاشب در حال کار کردن.برادرم هم ازدواج کرده و طبقه پایین میشینه.من دوست دارم به همسرم کمک کنم تا پیشرفت کنه و دنبال علایقش بره.ولی بخاطر پدر و مادرم قید ازدواج رو زدم. فک نکنم کسی حاضر باشه بیاد یجازندگی کنیم..شغل ساختمونی دارم با ماهی حداقل ۲۰ تومن.ممنون میشم راهنماییکنید


دیدگاه‌ها (۱)

به نظرم این موارد دلیل ازدواج نکردن نمیشه. به هر حال زندگی یه سری مسائل داره که با نرمش یه مقداریش حل میشه و هرچند خواهان این باید باشیم که تمام مشکلات حل بشن، اما با توجه به شرایط فعلی، بهترین قدمی که میتونیم برداریم رو برداریم، بقیه ش هم بسپاریم به خدا که اگر صلاح دونست حل کنه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی