ازدواج مجدد یک مرد

ازدواج مجدد یک مرد

مشکلات زیادی برای ازدواج مجدد دارم و کسی حاضر نیست با من ازدواج کنه
شکست خورده و بازنده و پژمرده هستم
تصمیم به ازدواج مجدد دارم ولی موفق نمیشم از کسی جواب مثبت بگیرم
دلایل مختلفی هست که هیچ کدومش رو نمیتونم از سوابقم محو کنم
مطلقه هستم
یه ازدواج شکست خورده دارم که منجر به طلاق شد و مجبورم مهریه بپردازم و یه طلاق توی شناسنامه من هست به اضافه فشار مالی پرداخت مهریه
کارمند اداره ای هستم که چندان خوشنام نیست
وضع مالی قوی ندارم و از نظر اقتصادی ضعیف محسوب میشم
یه ماشین خیلی معمولی دارم
اصالتا روستازاده هستم و چندساله که ساکن یه شهر بزرگ شدم اما از قومی هستیم که به خصوصیات منفی معروف هستن
تحصیلات دانشگاهی پایه دارم اما چندان درخشان و بالا نیست
قیافه زیر معمولی دارم
قد و هیکل متناسبی ندارم چون بیش از حد قدبلند هستم و پاهای بیش از حد بلند دارم که با بالاتنه کوتاهم تناسب نداره
به خاطر نامتناسب بودن قد و هیکلم هیچ لباسی به من نمیاد و همیشه تیپم بد میشه
در آستانه ۴۰ سالگی هستم اما هیچ دستاورد مادی و معنوی در زندگیم نداشتم
از نظر خانوادگی هم برای کسی مطلوب نیستم
چند تا خواهر دارم و این یعنی چند تا خواهرشوهر برای کسی که با من ازدواج کنه
تک پسر هستم و این یعنی همه مسولیت والدینم به دوش من میفته
از هر کس خاستگاری کردم نپذیرفت و ردم کرد
شما جای من باشید چکار میکنید؟


دیدگاه‌ها (۱)

نعمت های خدا به خودتون رو بیشتر یادآور بشید.

سلامتی، همین قد بلند، داشتن خانواده، این عمری که داشتید ، همین که خودرو دارید و ...

بعضی چیزا هم مشکل نیست، مثلا مدرک بالا نداشتن اصلا مشکلی نیست. اگر در مواردی ناشکری خدا شده ، به نظرم درستش اینه که از خدا طلب مغفرت کنید.

از طرفی، هر کسی یه سری مسائل ممکنه توی زندگیش داشته باشه که البته به سمت بهبود آدم حرکت میکنه و دعا میکنه .

حالا در این مورد، ابتدا به کمک خدا روحیه مثبت خودتون رو بازیابی کنید. یه سری اتفاقات رو هم خدا شاید از راه دیگری رقم بزنه و با شخصی که مناسب شما هست ازدواج جور بشه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی