آیا ازدواج دختر ۳۳ ساله با خواستگار ۴۸ ساله درسته؟

آیا ازدواج دختر ۳۳ ساله با خواستگار ۴۸ ساله درسته؟

یک دختر سی و سه:

باسلام به همه خوانندگان عزیز،

من یک سوال داشتم و خوشحال میشم که همه بهم راهنمایی کنن،من یک خواستگار ۴۸ ساله دارم که واقعا مرد خوبیه،جدا شده و یک پسر ۱۰ ساله داره،که با همسر سابقش زندگی میکنه،از لحاظ مالی و تحصیلی در یک رده هستیم،سوال من اینه: آیا به این اقا با این تفاوت سنی بله بگم یا نه،در ثانی من شخصیتا فرد زنده دل و پرشوری هستم،ایا بعدا در زندگی دچار مشکل میشم؟؟؟ممنون میشم جواب بدید،

خودم حس میکنم بخاطر تجربه هاش ممکنه خیلی سختی نکشم،ولی نمیدونم چند سال بعد شور زندگی دارع یا نه،


دیدگاه‌ها (۱)

تا الآن از رفتارای ایشون مشخص نبوده پرشور بودن یا نه؟ البته شایدم جلوی شما سنگین رفتار کردن و چیزی بروز ندادن.
البته در مورد خود شما هم نمیدونم چقدر در آینده پرشور خواهید بود. یعنی آیا به جز اوایل زندگی، بعدها هم پرشور خواهید بود؟

هرچند به فرض تفاوت توی هیجان داشته باشین، شاید مشکل خاصی نباشه و ترکیب کم هیجان و پر هیجان شاید ترکیب بدی نباشه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی