چقدر از خانوما اینجوری ان؟

چقدر از خانوما اینجوری ان؟

این پرسش از سمت خودم هست، "علی ۱۳۷۴" .

میدونم ممکنه انسانی هم مهربان و هم پولدار باشه، اما فرض کنیم یک زن در دو موقعیت متفاوت قرار بگیره :

۱-با خواستگار عاشق فقیر ازدواج کرده و پیش خودش میگه : عجب غلطی کردم، مگه شکم گرسنه عشق حالیشه؟

۲-با خواستگار پولدار بی عشق ازدواج کرده باشه: ... عجب غلطی کردم، من محبت میخوام، اگه گرسنه بودم خونه ی بابامم غذا پیدا می‌شد...

حالت چند درصد از خانوما به نظرتون اینطورن؟ یعنی خانومایی که توی این دو موقعیت، نظرشون اونی باشه که جلوش نوشته.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی