علاقه دختر درون گرا به پسر درون گرای همدانشگاهی

علاقه دختر درون گرا به پسر درون گرای همدانشگاهی

سلام.من یک دختر ۲۱ ساله هستم که از پارسال عاشق یک پسری که یک ترم از من بالاترن شدم‌.

از لحاظ ظاهر و حجاب معمولی هستم اون پسر هم معمولیه ولی از لحاظ مالی من از اون بالاترم.از طرفی ام دخترای خیلی بهتر از من در کلاسشون هستن نمیدونم به من علاقه ای داره یا خیر .گاهی به من نگاه میکنه اما رفتار واضحی نداره که بفهمم حسش بهم چیه.هرکاری میکنم نمیتونم فراموشش کنم دوست صمیمی منم چند ماهه که دقیقا عاشق همین پسر شده و من حتی درباره ی حسم نمیتونم به دوستم یا بقیه بگم.لطفا کمکم کنید خیلی دوسش دارم.

در ضمن اون خیلی درونگراست و با خانم ها اصلا صحبت نمیکنه حتی نگاهشونم نمیکنه اما چون چندباری به من نگاه کرد فکرد کردم شاید حسی داره ولی اصلا هیچ اقدامی نمیکنه منم درونگرا هستم و بخاطر شرایط دوستم مجبورم دهنمو ببندم و به هیچکس چیزی نگم و فقط گریه کنم 💔


دیدگاه‌ها (۱)

علاقه قبل از محرمیت رو تایید نمیکنم و حتی شاید اشتباه باشه.

در شرایط فعلی ایشون میدونه شما وجود دارید و اگر ایشون به عنوان یک پسر ، برای ازدواج جلو نیومدن، پس هیچ.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
بایگانی